BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 5, 2010

apa apa ntah !!!

setelah 2 mggu keje kt tmpt baru ..

aku tk dpt rse lg suasana bekerja yg sbenar ...
yang aku dpt rse ..,keseronokan MELEPAK ...,ON9, TGK UTUBE, BC GOSIP, BC BLOG, MENYANYI, DGR LAGU ....da macam makan GAJI BUTA( agak kasar kan ,tp itu hakikatnya ) .

tp bukan itu yg aku nak ..aku nak kn xperience n ilmu ..klau mcm ni seumur hidup ..,ape guna bekerja kan ..??tak slhkan boss tp mmg tkde keje kan ..ADE keje pon mcm TAKDE keje ..tkde keje pon mmg da tkde keje ..hnya itu je mmpu aku wat ..
tp klau mcm ni ..,mcm mn aku nk survive hdup ..dgn gaji BASIC ..mn nk BAYAR sewa rumah, bgi blnja mak ayah n wan ,byr internet , nak shoping (walaupon aku bkn "kaki") , nak blnja kawan n family ..,yg PENTING , belanja dri sndri ..yang pntg aku kna MENYIMPAN utk mase dpan ..

aku bukan dr keluarga yg senang lenang ..yang boley nk mntk duit bila2 mse n ketika ..yang boley nk shoping ikut hati muda ,yang boley nak makan sedap2 n mahal hari2,yang boley nak holiday ...duit yg aku ade hnye cukup utk KEPERLUAN bukan KEHENDAK ..aku kna berigt utk mse dpn .klau tak berigt ..,sape nk tanggung "kau" ..???nak cri sugar daddy ..MAMPU ke ..??hahaha ..

ok la ..tamau nak luah ape dah ..
utk ketenangan jiwa je luahan2 ni ..tatau nk luah kt sape sbnrnya ...
yg pntg aku ade ALLAH, FAMILY n KAWAN2 YG MENYOKONG N MEMAHAMI aku ..

0 comments: